{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen besked om ny hændelse i gruppe :o(
  • #1   21. apr 2013 Hmm ja...har lige opdaget det er det samme her.

  • #2   21. apr 2013 jep det har jeg bøvlet med længe smiley

  • #3   21. apr 2013 Åh ja, det har jeg også oplevet mange gange - ved nye emner.

  • #4   21. apr 2013 Bente, yep, jeg opdagede i dag en tråd der faktisk var til mig, den var oprettet den 18, jeg var online den 19 men havde ikke set den, opdagede den først i dag, så nu går jeg i gruppens forum og tjekker nye emner så der ikke er noget der går en forbi....

    Jeg har lige skrevet til support de skulle lure denne tråd.... håber de snart får styr på det :o)


  • #5   21. apr 2013 Jeg oplever det også tit, og det er både med forum emner, beskeder og gruppe emner.

  • #6   21. apr 2013 Samme her! Og min forside har den sidste uge været rodet, af og til kommer nye tråde som denne op, ellers er det flere dage gamle tråde jeg ser smiley

  • #7   2. maj 2013 Synes det virker som der er kommet styr på det, men i dag oplever jeg en ny ting....

    Har en besked om et nyt emne i en gruppe, denne tråd har jeg så været i og skrive, og lagde mærke til den blev ved at stå der som et nyt emne, har trykket F5, logget ud og ind igen inden for et par min, logget ud og ind hvor der gik længere tid, den står der stadigvæk hvilket jeg har meddelt HG.....

    Skriv endelig i tråden hvis I oplever problemer herinde da jeg har henvist til denne tråd :o)


  • #8   2. maj 2013 Jeps, har haft nøjagtig samme problem i dag - emnerne kan kun forsvinde, hvis man siger "slet alle gruppeemner"

  • #9   3. maj 2013 jeg har stadigvæk problemer, så synes ikke der er kommet styr på det. Det er både i forum og i gruppe at det fejler.

  • #11   3. maj 2013 Tak Bente, den var der stadigvæk i dag, har fjernet den nu så jeg slipper for at blive ved at se på den ene tråd ;o) underligt nok var der 2 nye emner, de forsvandt så snart jeg havde luret dem i dag.... Jeg måtte dog trykke for det hjalp ikke at sige noget hehehe *DrilleKrammer*

  • #13   3. maj 2013 Aino: Du skal sige det meget bestemt, ellers virker det ikke *GGG*

  • #14   3. maj 2013 Her er hele Hg på hovedet , jeg får ingen nortifikationer om nye emner i grupper og forsiden er der udelukkende gamle emner på smiley

  • #15   7. maj 2013 Allergisk, hehe måske du ikke skulle havde vist det og derfor den tekniske fejl ;o)

    Hehehe Bente, var ikke bestemt nok så ;oP

    Lille My, øv :o/


  • #16   11. maj 2013 Den er stadigvæk gal her, en ny tråd i en privat gruppe fik jeg ikke besked om, viste dog der skulle komme en så tjekkede, den nye tråd var lavet for en lille time siden, så øv øv at der ikke er kommet orden på det endnu :o(

  • #17   11. maj 2013 En tråd i det store forum som jeg har været i var der også sket nyt som jeg ikke har set før jeg selv tjekkede nu her :o/

  • #19   11. maj 2013 Aino: Den er også stadig gal her - en gruppe, jeg er i, tjekkede jeg lige - der var sørme en ny tråd, jeg ikke havde fået besked om.

  • #20   11. maj 2013 Øv Bente :o(

  • #21   11. maj 2013 Har lige lagt mærke til noget nyt.... var inde og lure hehe på et gruppemedlems profil, lagde mærke til at jeg kunne se overskrifter på emner som hun havde lavet som var skrevet i den lukket gruppe... fik en anden til at tjekke samme person, denne person kunne også se de navne på de emner som gruppemedlemmet havde oprettet i den lukket gruppe men ikke trykke sig ind på dem da personen ikke er medlem af gruppen, personen tjekkede også hos mig, men her kunne man ikke se navnene på de emner jeg har haft oprettet i den lukkede gruppe.... det er da skumleren man kan hos en men ikke hos en anden?
    Fandt på at tjekke et andet medlem der har lavet en del tråde, der så jeg kun EN hehe det er da mærkeligt o.O


  • #22   13. maj 2013 Hej Aino,

    Kan vi lokke dig til at sende et screenshot, så vi kan se problemet - og selvfølgelig lige angive, hvilke grupper, der er private. Det er selvfølgelig ikke meningen at emnerne skal fremgå på den offentlige profil heller. Du sender blot screenshottet til support@bazoom.dk - så skal vi nok kigge på det.

    Bente H: Vi vil meget gerne vide præcis hvilket emne det drejer sig om ligeledes hvilken gruppe, og om det er altid det sker eller kun nogle gange. Du kan skrive til os her: www.hundegalleri.dk/faq

    Mvh. Rikke/HundeGalleri smiley


  • #23   13. maj 2013 Hey Rikke :o)

    Det kan du tro, har taget et fra hvert medlem hvor man ser overskrifterne i trådene der er fra en lukket gruppe, så dem sender jeg fluks ;o)


  • #24   13. maj 2013 ja jeg får heller ikke besked. Faktisk fra alle grupper jeg er medlem af. Får lidt fra Barfgruppen og lidt fra hvid schæfer men ellers ikke.

  • #25   13. maj 2013 Sarah og alligevel bør du tjekke op i de 2 grupper om der skulle være nye emner du ikke har fået besked om, eller ny hændelse i et allerede eksisterende emne, det gør jeg selv når jeg husker det, man vil jo nødigt gå glip af noget ;o)

  • #26   13. maj 2013 det gør jeg også..

  • #27   10. jun 2013 Hey Rikke :o)

    Det sker desværre stadigvæk, der var et par tråde i en lukket gruppe den anden dag jeg ikke havde fået besked om var blevet oprettet... i dag opdagede jeg en mere fra den 18 april.


  • #28   12. jun 2013 Hej Aino smiley

    Kan vi ikke få dig til at sende linket til gruppen til os via kontakt - og en angivelse af, hvilke tråde det er, du ikke fik notifikationer om.

    Vi er i gang med at kigge på det - men al info er velkommen!

    Mvh. Rikke/HundeGalleri smiley


  • #29   27. jun 2013 Til Rikke :o)

    Kunne vi evt. få en "gå til ulæste indlæg" i grupperne lige som der er i forums trådene, det ville være rart og tænker (uden at være nørd hehe) at det må kunne ordnes i et "snuptag" da det i forvejen er på siden ;o)

    Har også andet forslag vedrørende pb, det ville være Så Dejligt om man kunne trykke på en knap også de stod i "potioner" fra hvem de var fra, det tager så laaang tid hvis man skal lede efter en bestemt pb når de står hulter til bulter ;o/ men kort tid hvis man kunne vælge efter brugernavne ;o)

    VH Aino ;o)


  • #30   24. sep 2013 Rikke, Den må stadigvæk være gal smiley

    Har lige opdaget en tråd der var oprettet den 6 sep i min kreativ gruppe, den tråd har jeg slet ikke fået besked om.....

    Andre der oplever det?


  • #31   24. sep 2013 Hej Aino,

    Skriv til os i supporten - link til tråden og gruppen skal vi også lige bruge - så kigger vi nærmere på det smiley

    Mvh. Rikke/HundeGalleri


  • #32   24. sep 2013 Okay, gør jeg så smiley

    Der var faktisk 2 tråde, men fikser lige en mail til jer smiley


  • #34   24. sep 2013 Isabelle, jeg synes jeg har fået besked i noget tid, men så lige i dag opdager jeg der var 2 tråde jeg ikke havde fået besked om, den ene var fra den 5 og den anden fra den 6 i denne måned..... måske du skulle tjekke dine grupper og trykke på seneste emne så du opdager hvis der er nye du ikke har set smiley

  • #35   24. sep 2013 Isabelle: Du må også meget gerne skrive til os i supporten - med link til gruppe - og nye tråde, som du ikke har fået notifikation på.

    Aino: Vi har modtaget din mail - tak for det smiley Vi håber vi kan finde frem til problemet denne gang!

    Mvh. Rikke/HundeGalleri smiley


  • #36   24. sep 2013 Så lidt Rikke, selv tak for dit kig forbi tråden her smiley det håber jeg også smiley

  • #37   15. nov 2013 Den er stadigvæk gal smiley og åbenbart ikke kun for mig, Lømmel skriver også denne oplever dette.... kig indlæg # 56 og 57 http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/559476-jeg_har_givet_op_#bund

  • #38   15. nov 2013 Hov jeg oplever også pt. tit at jeg ikke kan oprette indlæg, når jeg har trykket på "Opret svar" er det som den står og "lyser" men der sker intet, så må jeg tage kopi og ud af tråden og ind igen, past mit kopi også kan jeg få lov til at oprette indlægget, dette sker både i forum og i lukkede grupper....

Kommentér på:
Ingen besked om ny hændelse i gruppe :o(

Annonce